Meld je aan om het formulier sneller in te vullen en de status ervan te raadplegen.

  • 1 Gegevens
  • 2 Overzicht
  • 3 Betalen
  • 4 Bevestiging

OPGELET!
Inschrijvers dienen te voldoen aan de voorwaarden van het nieuwe reglement.
Je inschrijving is pas geldig na ontvangst van het volledig ingevulde formulier, jouw standgeld EN mits bevestiging van je standplaats door Team ondernemen.

Gegevens aanvrager

Gegevens standplaats

Bevestiging deelname *

Ik het verschuldigde standgeld overschrijf op rekeningnummer BE62 7512 0356 6361 van Ondernemend Hamme, met vermelding van 'Kerstmarkt + naam of bedrijfsnaam/vereniging'.

  • Ik kennis heb genomen van het reglement van de kerstmarkt.
  • Ik door deelname aan de kerstmarkt akkoord ben met de inhoud van dit reglement.
  • Ik na afloop van de kerstmarkt mijn standplaats gereinigd en vrij van afval achterlaat.

 

De kerstmarkt vindt plaats op de derde vrijdag van december. Standhouders kunnen een plaats reserveren op het parcours mits te voldoen aan de voorwaarden in het reglement.

Bedrag

  • Detailhandelaars - € 15,00
  • Voedings- en/of drankstanden - € 25,00

Herbruikbaar cateringmateriaal

  • Er moet verplicht gebruik gemaakt worden van herbruikbaar cateringmateriaal voor voeding, koude en warme dranken. Dit materiaal kan niet ontleent worden via het lokaal bestuur.
  • Om ervoor te zorgen dat jouw cateringmateriaal wordt terugbezorgd, dien je verplicht € 1,00 waarborg te vragen per stuk servies.
  • Bij het mixen van alcoholische dranken (warm en koud) maak je verplicht gebruik van een maatbeker.

Glas- en porseleinverbod

Tijdens de kerstmarkt geldt een algemeen 'glas- en porseleinverbod' voor de consument. Met andere woorden, flesjes, glazen, stenen of porseleinen bekers en borden, ... worden niet overhandigd aan de klanten.

Afval

Als standhouder neem je karton en glas terug mee naar huis.
Voor restafval en PMD krijg je een aparte zak aangeboden door het lokaal bestuur.